Que puc fer? 27/12
Hola soc una noia de 14 anys,fa un setmane estava amb un noi,vem anar a la aula de informatica amb el profesor de mates i ens va preguntar si eram parella i vem dir que si,el dilluns vemb tornara anar a l´aula d´informatica el va marxa per que no es trovava be i per el whatsapp emb va dir que volia temps i emb vaig ralla iel profesor de mates emb va preguntar que emb pasava i li vaig explica ie emb vaig posar a ploral i ell emb va abraçar.
Desde aquell dia emb va començar a agradar i el dijous vem fer una coas al pati i emb va parar i emb va preguntar come estava i li vaig dir la veitat, emb va dir de quedar el dia 7 de gener i li vaig dir que si.
Pero nose si dirli que m´ agrada o no ja que ell no te parella ni res per el estil?
Gracies!
Mariona Busto

Hola Pinki!
No sé si t'hem entès correctament, però ens sembla que el que ens expliques és que t'agrada el teu profe de mates, oi?
Has de tenir present que sovint podem confondre el que sentim quan una persona ens mostra la seva compassió, ens consola quan ho estem passant malament i ens ajuda en moment de dificultat. Moltes vegades l'admiració cap a un professor també pot jugar-nos una mala passada i fer-nos creure que n'estem enamorades, però és important que siguis realista i entenguis que tu tens 14 anys, ets menor d'edat i ell és el teu professor, major d'edat i que es tractaria d'una situació d'abús si passés alguna cosa entre vosaltres.
Pensa que esteu en moments del cicle vital molt diferents i que a dia d'avui una relació entre vosaltres no seria possible. Així doncs, et recomanem que si t'ha dit de quedar fora de l'escola el dia 7 de gener, que ho expliquis a casa, és important que ho sàpiguen.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat