Embaraç
Bones. Fa uns dies vaig ferho amb una noia. Vaig afagar el condo, me'l vaig ficar pero estava del reves, llavors mel vaig ficar be i vam fer-ho. Vaig correm fora i a dins del condo. Hi ha alguna possibilitat? Gracies
Mariona Busto

Hola pitu54!
Quan dius que et vas corre fora et refereixes fora de la vagina però dins del preservatiu, oi?
Si vàreu fer servir correctament el preservatiu, les probabilitats d'embaràs són molt baixes, ja que el preservatiu té una eficàcia del 98% si es fa servir correctament. És important que un cop acabeu de mantenir relacions sexuals comproveu que el preservatiu no s'hagi trencat i escapat una mica de semen (si és així, les probabilitats d'embaràs són altes).
Per una altra vegada, us recomanem que tingueu més preservatius a mà, ja que si manipuleu molt el preservatiu, per exemple perquè l'heu posat del revés, hi ha més risc de malmetre'l, així que millor tenir-ne més d'un per si de cas! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat