m'agrada la meva millor amiga
Hola!
Fa uns anys em vaig donar conte de que m'agradaven les noies, i m'hen vaig donar conte perque me enamorat de la meva millor amiga. El problema es que ella te novio i també es amic meu. Li vaig dir a la meva amiga que m'agradava i ella em va dir que també li agradaba pero que també s'estimaba al seu novio. Alguns cops ens hem donat picos i hem tontejat però jo crec que ella nomes ho fa per jugar i jo m'enamoro mes.
No se que fer...
Mariona Busto

Hola wiji!
Si tens la sensació que ella només ho fa per jugar, és probable que a tu t'acabi fent mal i et faci patir aquesta situació, ja que els teus sentiments van una mica més enllà. Si tens molta confiança amb la teva amiga, en podeu parlar, i si ella no vol res amb tu, és millor que et protegeixis i intenteu no jugar a aquests jocs que fan que cada cop t'enamoris més.
Si té parella i no té plans de canviar la situació, pren una mica de distància per no patir. Recorda que no podem forçar a ningú a sentir el mateix que nosaltres.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat