QUE FAIG?? COM HO PUC DIR?? COM HO PUC ACCEPTAR?? BONES FESTES!!!!
Hola bona nit,
Sóc un noi de Barcelona, tinc 18 anys, i no sé cap a on tirar...
No m'agrada posar etiquetes però en aquest cas no sé com fer-m'ho sense fer-ho... Tinc dubtes sobre la meva orientació sexual, jo creia que era heterosexual, i m'agraden les noies, he estat amb noies i m'agrada molt, però després veig a nois i també m'agraden molt, a vegades, (sé que sona pervertit però no és la intenció), m'intento fixar en la part íntima dels nois quan van vestits per a mirar d'esbrinar com són els seus genitals. No fa gaire temps, un dia que anava sota els afectes de l'alcohol, ho vaig mig parlar amb un amic de l'infància, un noi que quan estic amb ell em venen moltes ganes de llençar-me i manteniri-hi relacions sexuals, lógicament homosexuals.
Aquell dia li ho vaig comentar, per sobre, i ell va dir que també havia tingut dubtes, i parlant parlant vam acabar anant a casa seva, al principi va ser molt fred, no sabiem que fer, mai haviam mirat pronografia homosexual ni res per l'estil per saber que es feia, com es començava, etc... ens vam fer algun petó vam anar directament al tema, al principi em va agradar, només vam fer sexe oral, em va agrada, però després de ejecular se'm van treure totes les ganes. Aquest noi viu a estats units, i quan ve aqui n'hem mantingut alguna vegada més, almenys dos o tres cops quan ve per Nadals i vecances d'estiu, però sempre em passa el mateix, en ejecular en perdo les ganes... Però després en tinc mooltes ganes de fer-ho un altre cop. Tinc ganes de provar de mantenir sexe anal, ho hem intentat alguna vegada però o té el penis massa gran o no ho fem bé, a ell li és més fàcil de que li entri però també li costa molt...
Tinc un "caos" mental molt gran, no sé que sóc, sóc homosexual?, sóc heterosexual?, sóc bisexual? no ho sé... a casa meva no ho puc parlar, són molt tradicionals, són una mica homòfobs i no sé com intentar introduir el tema, un dia els hi vaig mig insinuar que un amic tenia dubtes, etc... i vam posar el crit al cel... no sé pas per on tirar.. ho he de comentar i intentar coneixer a algun altre noi per saber si realment m'agrada, o és només que m'agrada anar amb aquest noi per morbo?
A la feina hi ha un noi que és molt atractiu, en tots els sentits i formes, sempre porta uns pantalons que li marquen un cul molt bonic, però a més a més li marca tots els genitals i un dia em va enganxar mirant-lo, i en aquell moment la cosa es va posar alegra per mi i pel ell... no sé que fer...
AJUDA SI US PLAU!!!
perdoneu la mala estructuració del text i les possibles faltes d'ortografia que hi hagin!!
Moltes gràcies!! fer molt bona feina!!
Bones Festes!!!
Mariona Busto

Hola llanars!
El que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, i no només amb qui ens excitem o ens anem al llit. Per tant, el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir si t'enamores de nois (homosexual), de noies (heterosexual) o de nois i noies (bisexual). Entenem que vulguis definir-te i tenir-ho clar ja, però val més no posar-nos etiquetes i deixar que el temps t'ajudi a esbrinar-ho a poc a poc i sense angoixes.
Et recomanem molt que segueixis el nostre company Gabriel J. Martín, psicòleg especialista en Psicologia Afirmativa Gai (http://www.gabrieljmartin.com
">
). Segurament llegir el seu blog o mirar algun dels seus vídeos al seu canal de YouTube pot ajudar-te en el teu procés de coneixement.
També et recomanem l'artice de la nostra companya Paula Alcaide sobre "Com sortir de l'armari amb els pares": http://www.consultajove.cat/sortir-o-fugir-de-larmari-amb-els-pares/
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! Bones festes!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat