Mamada
El cas es que sóc una noia de 14 anys i em vaig quedar a dormir a casa del meu millor amic. Era una nit d'estiui no teniem son i ell va proposar jugar a algo una mica hot, jo al principi li vaig dir que no pero després em va començar a ensenyar coses i jo al final li vaig llepar el penis. El cas es que em sento com una guarra perque nomes tinc 14 anys.
Ell em va fer el mateix però a la vagina
Mariona Busto

Hola Anónima24!
És molt injust que pensis que ets una "guarra" per haver tingut relacions sexuals amb el teu amic. Hem de vigilar, ja que vivim en una societat molt masclista, i si ens despistem, ens passem el dia jutjant-nos per una cosa que els nois fan tranquil·lament i sense posar-se etiquetes com aquestes. Recorda que tu pots tenir relacions sexuals del tipus que siguin amb qui TU vulguis i quan TU vulguis, mai has de fer res que no vulguis fer ni sentir-te forçada a fer-ho.
Per properes vegades o si es torna a donar la situació amb el teu millor amic, si no tens clar o no vols fer-ho, la persona que estigui amb tu ha de respectar el teu no. Un NO és un NO!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat