lesbiana
Hola! Fa molt temps que vull dir als meus pares que soc lesbiana i avui ho he fet. El que m'ha sorpres es que ho han trobat molt normal i m'han dit que no hi ha cap problema, pero que abans de definir la meva sexualitat esperes un temps perque creuen que soc massa jove i pensar que m'agraden les noies pot ser una cosa passatgera. Que en penseu? Creieu que es millor esperar i no definirte a la gent que m'envolta i quan ho tingui mes clar explicar-ho?
Per altra banda, crec que si no ho explico no coneixare a cap noia i per tant no podre saber-ho del tot.
Mariona Busto

Hola Kiara2000!
Que bé que els teus pares ho hagin trobat normal i que no hi hagin trobat cap problema! :) Tenir el suport i els pares al teu costat és fantàstic i ho posa tot molt més fàcil!
Les situacions i circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a saber de qui t'enamores i per tant anar definint millor la teva orientació sexual. Si tens dubtes, dóna't temps per anar-ho descobrint, i si no en tens cap de dubte, vés fent segons et vagi sortint i explica-ho a qui tu consideris.
Et deixem l'enllaç d'un article de la nostra companya Paula Alcaide que parla precisament de "com sortir de l'armari amb els pares", esperem que et sigui d'utilitat: http://www.consultajove.cat/sortir-o-fugir-de-larmari-amb-els-pares/
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat