UN NEN MOLT MONOO 1234567890987654321
Hola Adolecents!! El cas és que ahir el meu institut vam anar al teatre a veure una obra de teatre que feien uns alumnes del nostre insti. Ami em va tocar sentar-me al costat de dos nenes de la meva clase, darrere la nena que s'assentava a la meva esquerra, hi havia un nen de 2n de la ESO. Aquest nen em va començar a dir que tenia cara d'haverme liat, de tindre la regla, i de ser una "guarrilla" ( SI ESTAS VEIENT AIXO, NO SÓC CAP GUARRILLA, TINC LA REGLA, I ME LIAT, sisi, amb 12 anys, que no t'extranyi jajjaa). Cuan em va dir allò doncs em vaig sentir una mica avergonyida i m'estava partint el cul, durant la obra, jo, la nena de la meva esquerra i el nen aquell, ens estavem enfoten dels que actuaven al teatre. Cuan ens volia dir una cosa graciosa, s'apropava molt, en sentit de roce de caras i aixo. Cuan ja va acabar l'obra, ja ens haviem d'anar cap a l'institut, ens havíem de separar llavors. Cuant ens estavem de peu esperant a que tots els del teatre s'aixequesin, ens estavem mirant i jo vag somriure, ell també va somriure i ens vam quedar aixi durant uns poquets segons.
Diguessim que m'ha enamorat a simple vista, ja que és un nen molt mono (MENCANTAA)
preguntes: És algo bó que hagi dit lo de que tinc cara de guarrilla, de tindre la regla, y d'haverme liat?
Esta bé el fet de que li hagi enviat solicitud al instagram?
Com em puc relacionar més amb ell? em va dir que busques un video pero li vaig dir que m'ho apuntés, podria ser una bona escusa per parlar amb ell.
L'amor a primera vista existeix?
CONTESTEU ABANS DE QUE ACABIN LES VACANCES SISPLAU
Mariona Busto

Hola ºanonim!
Anem per parts:
1. No sabem com va notar per la teva cara si ja tenies la regla i si t'havies liat mai o no... què curiós! De totes maneres, no està bé dir-li a cap noia que té cara de "guarrilla", això és faltar el respecte.
2. Enviant-li la sol·licitud a l'Instagram li has mostrat cert interès cap a ell, que entenem que és el que vols, oi? Per tant no hi veiem cap problema!
3. Preguntar-li pel vídeo pot ser una excusa perfecta per començar a parlar. De totes maneres, intenta que la vostra relació no sigui únicament a través de xarxes socials (Instagram, WhatsApp...), sinó que també hi hagi contacte cara a cara.
4. Sentir-nos atrets per una persona a primer cop d'ull pot passar, però un cop vas coneixent a la persona vas "enamorant-te" o "desenamorant-te", ja que a primera vista hi ha moltes coses que no es veuen!
Esperem haver respost totes les teves preguntes i que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat