REGLA
Hola! Tinc 14 anys i encara no m'ha vingut la regla, pero tinc pits i pel als llocs on s'han de tenir com tothom. No entenc perquè encara no m'ha vingut... A finals del curs passat (2n ESO) el metge em va dir que en 1 o 2 mesos em vindria pero bueno no va ser cert, perquè ja estem a gener i res! Perque em passa això?
Si et serveix com a informació, medeixo 1'68 i peso 47 kilos (sóc prima)
Sara Bujalance

Hola! No t'amoïnis, és normal que encara no t'hagi vingut. A cada noia la regla li ve en un moment diferent, a algunes els hi ve amb 10 anys i a d'altres amb 15, a algunes els hi ve abans de que els hi surti pèl i pit i a d'altres els hi ve després, com et vindrà a tu. Així que tranquil.la perquè en el moment menys esperat te la trobaràs. El que has de fer per assegurar-te de que creixes correctament i de que en un moment o altre et baixarà la regla és alimentar-te bé, menjant de tot i de manera equilibrada. Molts petons!!