nuri.loli
hola , perduneu que us molesti . nesecito ajuda sobre com aprimarme d'una vegada .
medeixo 1'70 cm ,i peso 90 kilos pero no se noten gaire perque la dixosa grasa sem distribueix per tot el cos .
i ya k no magrada bomitar ni deixar de menjar perque magrada em podrieu donar una dieta i uns consells per que o tingu tentacions de menjar res dolçs siusplau? merci
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, no és cap molestia contestar la teva consulta, al contrari, és un honor! El millor que pots fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot i de manera equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària (en aquest link la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf). I, a part de menjar equilibradament, és molt important que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més, millor. A part de tot això no cal que facis res més. Com molt bé dius tu, no intentis ni vomitar ni deixar de menjar, a part de que són conductes MOLT perilloses per a la salut, no serveixen realment per perdre pes i encara menys per mantenir-lo estable, així que no ho facis mai. Pel que fa a les temptacions que comentes, el millor que pots fer és menjar-ne de tant en tant tranquil.lament. Els aliments com la bolleria, l'embotit, els resfrecs amb gas, els dolços, la mantega, les patates fregides.. són aliments que podem menjar perfectament de tant en tant i disfrutar-los, el que no és convenient és menjar-ne cada dia. No te'ls intentis "prohibir" ja que la única cosa que aconseguiràs és obsessionar-te i acabar menjant-ne més, així que ja saps: menja de tot, equilibrat, fes esport i menja tranquil·la "temptacions" de tant en tant. Molts petons!!