massssssssssssssssss
Fa molt que em masturbo am xorros al clitoris, casi cada dia. Pero ara ja casi mai arribo al orgasme, es que ja mhe acostumbrat o aburrit?? Una altre cosa, quan em masturbo sento com que tinc ganes dapunt de pijar, es que mestic apunt de correr (mai ho faig)??? Ultima cosa...una vegada mentres em masturbava tambe, em va surtir com pipi, feia olor a pis una mica, pero ho vaig trobar raro...apart, normalment quan piju el xorro surt a pressio, en canvia aquest no, es queia, com sense força,, era que em vaig corre?? o que em vaig pijar mentres em masturbava?? respon les 3 preguntes pliiissss
Cristina Albó

Hola La LH,
Per no deixar-nos ninguna pregunta sense resposta, les copiarem les tres:
• Ja casi mai
arribo al orgasme, es que ja m’he acostumat o avorrit??
Possiblement, si estàs més pendent d'arribar a l'orgasme, que del plaer, el gust o el moment que estàs gaudint, l'orgasme no arribarà... Intenta no esperar-lo tant, si arriba genial i sinó també!
• Quan em
masturbo sento com que tinc ganes de pixar, es que m’estic apunt de córrer
(mai ho faig)???
La sensació de l'orgasme és molt subjectiva, cada persona la viu de manera diferent, potser aquesta sensació a tu t'està indicant que estàs a punt d'arribar o que l'estàs tenint. Però no podem confirmar si és una cosa o l'altre perquè no som tu.
• Mentre em masturbava també, em va sortir com
pipi, feia olor a pis una mica, però ho vaig trobar raro...apart, normalment
quan pixo el xorro surt a pressió, en canvi aquest no, es queia, com sense
força,, era que em vaig córrer?? o que em vaig pixar mentre em masturbava??
Podria ser orina o podria ser ejaculació femenina, depenent de com t'estiguessis estimulant, si l'estimulació era estimulant el punt G, possiblement era ejaculació femenina. Si era amb el xorro d'aigua a la dutxa, podria ser lubricació natural o orina...
Com veus, has de seguir explorant el teu cos i el teu plaer! No per arribar a l'orgasme, sinó per entendre'l millor ;)
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat