Com dir-li?
Des de fa bastant tinc novio i ultimament quan ho estem fent intenta penetrar per anal, i jo l' aparto, pero segueix insistint, no se com dir-li que no m' agrada, crec que hauria d' entendre les indirectes,gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El sexe anal pot ser molt plaent si els dos hi estan d’acord. Si no vols provar, la teva parella ho ha de respectar. NINGÚ pot obligar-te a fer res que no vulguis fer, MAI.
Per tant, si no entén les indirectes, utilitza la directa i digues-li que no vols practicar sexe anal, sense més, no vols i punt. Si algun dia vols, ja li faràs saber però de moment no vols i per tant que no ho intenti com si tu no t'anessis a adonar, com si fos per accident.
Les coses en les relacions de parella han d'estar ben clares i definides, i en el sexe encara més. Tot és qüestió de pactes entre dos.
Per tant, sense esperar a trobar-te en la situació, agafa'l i digues-li que no vols que ho intenti més. Ell ho haurà d’entendre i t’haurà de respectar.
Una abraçada i ànims,
Helena Angel @HelenaAL