18/12,
Sòc una noia que m'atrauen i m'enamoro dels nois (les noies sols m'atrauen una mica) i mai he tingut relacions ni res (encara qe si m'agrada tocar-me)
I us vull preguntar si és normal que no tingui ganes de tenir sexe amb nois. Quan paro a pensar-hi no m'agradaria tenir-ne; em fa bastant fàstic i també me'n fan les parts dels nois..
Romànticament ells m'atrauen seguríssim: m'agraden les fantasíes en que hi apareixen pero a la realitat tinc uns pensaments totalment diferents...
És normal això? Gràcies per respondre.
Cristina Albó

Hola anònima,
És completament normal el que ens expliques! No pateixis, a l'adolescència comencem a sentir atracció, interès i curiositat pel sexe, propi i compartit. I en aquestes idees, pensaments o fantasies, hi pot haver de tot: por, angunia, curiositat, erotisme, ganes de provar, descobrir, fàstic, interès, etc... Per a portar-ho a la realitat i donar el pas de començar a explorar la sexualitat en parella, de tots aquests pensaments, haurien de guanyar els pensament de ganes, curiositat, descobrir i interès. Si hi ha fàstic o sensació de fer-ho sense ganes, aleshores és millor parar i esperar a tenir aquestes ganes d'explorar.
Mentre això no arriba, juga amb la masturbació i coneix bé el teu cos i el teu plaer!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat