Depilació
Hola! Magradaria que em resulguesiu aquestes dues preguntes sisplauuuuu!!!!
Faig natació i fa uns mesos que em noto molt incomode quan ens fan fer exercicis que em dobrir les cames, o qualsevol exercici que no tingui les cames juntes, perquè tinc pels, allla baix, i amb el banyador no mels tapa, li vull dir a la meva mare, que tinc aquest problema i em vull depliar, pero em fa molya vergonya que hauria de fer?
A casa meva tenim una maquina de depilacio, podria comorar crema amb podria posar crema d'anestesia i depliarme amb la maquina?
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola ........!
Sabem que a vegades pot fer una mica de vergonya parlar d'alguns temes amb les nostres mares, però pensa que ella també ha passat pel mateix que tu i també va haver de depilar-se per primer cop. Així doncs, estigues tranquil·la, perquè veuràs que un cop li hagis dit el que et passa, ho comprendrà perfectament i et donarà un cop de mà perquè puguis depilar-te les engonals i vagis més còmode a piscina! No tinguis por, veuràs que al principi estàs nerviosa però un cop li hagis dit, ja estarà i hauràs resolt un problema que ara mateix et preocupa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat