Estic farta de fingir, jo també em mereixo arribar
Tinc un problema molt gros, i fins ara no volia acceptar que el tenia...
Tinc 17 anys i ja he tingut unes quantes relacions sexuals. El problema es que en TOTS els casos he fingit arribar a l'orgasme per complaer al noi, el problema que tinc és que mai he aconseguit arribar a l'orgasme.
Algun cop he intentar masturbar-me però no aconsegueixo res perquè segurament no en se...
Necessito ajuda, estic farta de fingir i quedar-me amb les ganes i el calentón.
Què puc fer?
Gràcies.
Cristina Albó

Hola Trammx,
Fingir plaer o orgasmes, per desgràcia, és més habitual del que ens imaginem. Només cal que deixis de fer-ho, en realitat no l'estàs enganyant a ell, t'estàs enganyant a tu, ell segurament queda molt satisfet de la relació sexual. La única que sap la veritat ets tu.
Abans d'aconseguir-ho en parella, potser seria interessant que poguessis explorar-te a nivell individual, és a dir, amb la masturbació.
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Com veuràs, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a l'interior. Per tant, és fàcil d'entendre que amb la penetració, no sentis molt de plaer, la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració.
Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals
femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant,
no dins.
Intenta descobrir com funciona el teu plaer explorant aquestes zones i poc a poc aniràs coneixent més el teu cos i el teu plaer!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat