estic enamorada d'una persona a la qual hauria d'oblidar
HOLA ADOLESCENTS
Aquesta consulta sera una mica llarga però es que necessito expressar el meu "problema" en moltes linies:
Fa dos mesos vaig tenir una cosa no definida amb un tio del meu insti (jo faig tercer i ell quart d'eso), podem dir que vam estar de lio unes setmanes. Resumint la situació, ell estava pilladisim, jo no massa al principi , però vaig acabar pillant-me, ens ho passavam de puta mare, però ell volia massa atenció i massa "carinyo" per dir-ho dalguna manera, i pues segons ell jo era molt "borde", cosa que és vritat i buenu va decidir que estava cansat de la meva actitut i no volia saber res més de mi; tal i com ho he escrit sembla ell el dolent de la pelicula, però no, jo sóc la dolenta d'aquesta situació, creieume.
Tot bé fins aqui, o això creia jo, però no. No sé perque no puc oblidar-me d'ell i cada cop que el veig em moro per dins, el trobo tant mono i gracios i tant tot que crec que estic mig enamorada. Al principi quan el veia em feia la notes perque veies el que s'ha perdut, cosa massa inmadura per part meva i ara simplement passo com qui no vol la cosa caminant pel seu costat com si fos un angel de victoria secret.
Em frustra molt no poder oblidar-me d'ell, no hi ha cap tio que m'agradi tant com ell, ni cap tio que em faci oblidar-me d'ell, vaig estar dos setmanes sense veure'l per l'insti i tampoc va haver-hi manera de que ell sortis dels meus pensaments i lo pitjor de tot es que les últimes setmanes hem estat preparant tercer i quart unes coses per l'insit i per coses de la vida ens va tocar junts al grup. El primer dia ell m'ignorava a més no poder i jo no podia parar de fixar-me en ell, els següents dies em mirava i desviava la mirada, després va passar a retar-me amb la mirada, somrient triomfant creient-se el rei de roma.
La única cosa que vull en aquests moments es poder oblidar-me d'ell. Ja ho he intentat toot però res funciona. Tornar amb ell va contra els meus principis, és a dir no es una opció, i apart ell m'odia.
Espero que puguis ajudar-me.
Mariona Busto

Hola becca^-^!
A vegades no ens adonem del que tenim fins que ho perdem... és una pena, però no és a la primera persona que li passa!
Expliques que estàs enamorada d'ell, però que no vols tornar amb ell perquè va en contra dels teus principis, per què? Potser tots dos sentiu el mateix i potser la relació ara podria funcionar millor que l'anterior vegada... però bé, això és quelcom que has de valorar tu i fer realment allò que tu vulguis.
Si el que vols és que els teus sentiments es refredin, et recomanem que intentis prendre el màxim de distància, tant física com virtual. Sabem que estudiant al mateix lloc és complicada la distància física, però fes el possible per no veure'l o estar pendent del que fa o deixa de fer. No el busquis per les xarxes socials ni estiguis pendent del que penja. D'aquesta manera, encara que no serà fàcil, podrem aconseguir que de mica en mica els teus sentiments vagin refredant-se una mica. Dóna't temps perquè els sentiments no poden canviar-se d'un dia per l'altra tan ràpidament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per compartir amb nosaltres la teva història!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consutajove.cat
">www.consutajove.cat