AJUDA!!!
Jo soc la més "sexy" de tota l'escola, i l'altre dia un noi em va preguntar si volia tenir el sexe amb ell. Ens vam tancar al servei, però no teniem preservatius. Primer és va fer sense preservatiu i hem va entrar una mica de semen. Després vam trobar una bossa i se la va posar de preservatiu. Però la bossa hem va entrar dins i ara no la puc treure, no puc pixar i hem penso que estic embarassada. Perquè ja no tinc la regla, ahir vaig vomitar i hem fa molt de mal la panxa.
Mariona Busto

Hola Thea!
Et recomanem que vagis al metge perquè puguin treure la bossa que dius que t'ha quedat dins la vagina, és molt important que hi vagis perquè podries fer una infecció important... Per altra banda, si va entrar semen dins la teva vagina, tens probabilitats altes d'estar embarassada, no sabem quants dies fa que va passar i si encara ets a temps de prendre la pastilla de l'endemà, per tant, et recomanem que si quan t'ha de venir la regla aquesta no apareix, que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Et recordem que és molt important fer servir mètodes d'anticoncepció adequats (com el preservatiu) per tal de poder gaudir de la sexualitat de forma responsable i sense haver de patir com segurament ho estàs fent ara. Per tant, per altres vegades, si no hi ha preservatius a mà, jugueu, acaricieu-vos, feu-vos petons, etc., i deixeu la penetració per un altre moment.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat