SISPLAAAAAAU CONTESTA AVIAAAAAAAT
Ei! Tinc un nòvio i la setmana passada vam intentar tenir relacions sexuals però va ser impossible, no m'entrava. No entenc que pot haver passat, ja que els "dits" entren molt bé, ni que ja sé que no és el mateix. M'agradaria saber quina seria la millor postura per a que entri millor i també el millor mètode anticonceptiu. L'altra cosa és que quan vam deixar-ho d'intentar (vam estar bastanta estona però no volíem forçar) vaig marxar cap a casa i vaig anar al lavabo i tenia sang. Al comemçament vaig pensar que era l'himen, pero després vaig veure que em faltaven tres dies perque em vingués la regla i ho vaig quadrar, ni que a mi sempre em ve el dia exacte. És veritat el que diuen que quan mantens relacions se't pot adelantar la regla?
Gràcies!!!
Cristina Albó

Hola Hahahahahahahhahahahahahhahahahhahah,
És normal que en les primeres relacions sexuals amb penetració, la cosa no funcioni com esperem que ho faci. Possiblement estaves nerviosa, neguitosa pel pas que estàveu fent.
Procureu estar tranquils la propera vegada i a poc a poc, veureu que va millor. Una postura que podeu provar, podria ser una en la que siguis tu la que controla com entra i quant entra, per exemple posant-te tu a sobre. Si veiéssiu que després d'un temps, segueix essent impossible, aleshores el que us recomanem és que consultis amb un/a fisioterapeuta especialitzat/da en sòl pelvià.
Pel que fa al millor mètode anticonceptiu, nosaltres considerem que el més complet és el preservatiu ja que ens protegeix de les Infeccions de Transmissió Sexual i dels embarassos no desitjats.
Moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat