Liar-se
Hola porto 2 setmanes amb un noi i encare no ens em liat pero perque jo no vull, mai me liat i tinc por que em digui que ho faig malament. Com s'apren a lira-se? Què puc fer?
Gràcies petons Júlia
IESP

Hola Júlia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Et diré un secret, encara que ho fessis malament, si li agrades i li importes, no et dirà que ho has fet malament, per tant, si vols liar-te amb ell, endavant!
Com s'aprèn a liar-se? Primer de tot, per aprendre a liar-se, has de provar a liar-te. Un truc que pots utilitzar és seguir els seus moviments, si fa petons als llavis, doncs deixa't fer i fes-ne tu també algun, els teus llavis respondran sols. Si hi ha moviment amb la llengua, segueix el seu joc, com si fos un ball, i poc a poc, quan vagis estant menys nerviosa prova alguna cosa tu i ell seguirà el teu moviment.
Què pots fer? Si de veritat tens ganes de liar-te amb ell, agafa aire, i atreveix-te!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL