el meu ex...
Hola!
Fa unes setmanes que ho vaig deixar amb un noi amb qui estava de rotllo.I ara ens veiem cada dia i a vegades parlem per whatsapp, jo se que ell encara té sentiments per mi i jo encara penso en ell i no se que fer si parlar amb ell i intentar-ho un altre cop o olvidar-me.
Gracies.
Mariona Busto

Hola perfecció!
Tant de bo poguéssim donar-te nosaltres la resposta a què és millor fer... però la resposta només la pots saber tu. Posa en una balança els pros i contres de tornar-ho a intentar un altre cop o de no fer-ho. Quins van ser els motius pels quals ho vau deixar estar? Què faríeu diferent si tornéssiu a estar junts? Si teniu confiança, podeu parlar-ne i aclarir què sentiu i què voleu tots dos. Això segur que enforteix la vostra relació, encara que de moment només sigui d'amistat.
Esperem que facis el que facis us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat