El meu novio només ho vol fer sense condo
Hola adolescents!
Sóc una noia de quart de la ESO i estic preocupada perque el meu novio sempre em diu de ferho sense condó i jo no vull tenir el risc de quedarme embraçada però esclar també vull estar bé amb ell i fer l'amor sempre.
Que hauría de fer? Renunscio al plaer i l'amor per no quedarme embraçada?
Siusplau urgent, moltíssimes gracies
Mariona Busto

Hola monain!
Ens expliques que tu el que vols és estar bé amb ell i no haver de renunciar al plaer i l'amor, i per estar bé amb algú és important no exposar-se al risc d'un embaràs, que entenem que cap dels dos vol tenir en aquests moments, oi?
Pensem que és important que parlis amb el teu nòvio. El preservatiu no ha de ser una opció, sinó una condició per poder gaudir de la vostra sexualitat de forma responsable i sense mals de cap.
Fer l'amor amb preservatiu no és renunciar al paler i a l'amor, al contrari! És viure plenament i amb maduresa la vostra sexualitat. Si ell no accepta tenir relacions sexuals sense condó, potser no té la maduresa suficient per anticipar què pot passar si us exposeu contínuament a aquest risc. Recorda que l'amor es demostra de moltes maneres i no tenint relacions sexuals sense protecció!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat