Soc molt viciosa
Hola, bona tarda.
Volia preguntar si es normal que m'agradi agafar un tiu qualsevol i follarme'l sense saber res d'ell i sense anar borratxa.
Us demano siusplau que hem digueu si es normal i bo ferho tans cops en un dia, ahir per exemple ho vaig fer sense condó i estic cagada.
sisuplau ajudeume!
La mami de bcn:)
Mariona Busto

Hola monain!
Més que dir-te si és normal o no, seria més interessant esbrinar el motiu pel qual et passa això i si et genera malestar (que entenem que sí)... és per calma la teva ansietat? Per cobrir algun buit que sents?
En relació a la teva segona pregunta, fer-ho molts cops al dia no és dolent (si ho fas perquè vols, amb qui tu vols i fer-ho no et genera malestar o et preocupa), però fer-ho sense cap mètode d'anticoncepció t'exposa al contagi de qualsevol infecció de transmissió sexual (ITS) i a un embaràs no desitjat. Per tant, et recomanem molt que utilitzis sempre algun mètode de barrera, com el preservatiu, per estalviar-te problemes que poden ser molt greus.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat