insensibilitat
Bon dia, fa uns mesos que tinc novia, jo ja havia tingut relations sexual abans amb altres persones. El fet es que quan tenim relacions ella no sent cap plaer, i especialment al clitoris que es un punt que a les noies els hi podrueix bastant de plaer ella no hi sent res de res. Ens agradaría saber si te algún problema o és normal. Es un problema ja que si durant les relacions només opté plaer una persona no te gaire sentir fer-ho.
graciès.
Mariona Busto

Hola joan!
Només li passa quan té relacions sexuals compartides o també quan s'estimula ella sola? No sent absolutament res o l'estimulació li resulta desagradable?
Com bé dius el clítoris és una de les zones més sensibles i que ajuden a arribar a l'orgasme a les noies, però cal estimular-lo correctament i cada noia ha de trobar de quina manera li agrada. A vegades pensem que tocar-lo directament agrada molt, i en canvi hi ha moltes noies que els hi resulta molest. Per tant, el que us recomanaríem és que descobriu i que ella descobreixi de mica en mica com li agrada ser estimulada.
No oblideu també que el gran òrgan sexual és el cervell i és molt important que estigui "connectat" amb el que s'està fent, que es doni permís per gaudir i passar-s'ho bé! Si no és així, per molt que estimulem qualsevol part del cos, aquest no respondrà com esperàvem.
Així doncs, us recomaneu que canvieu el xip i enfoqueu les vostres relacions sexuals de manera diferent. Aneu a poc a poc, amb calma, dediqueu temps a les carícies, a les pessigolles, a les abraçades, als petons... deixeu que el cos (i el cap) vagi excitant-se, i no aneu directament a la penetració o a l'estimulació directe del clítoris. No tingueu pressa i descobriu des de la curiositat que us agrada i que us proporciona plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat