No sé que fer. (Siusplau)
Primer de tot bon dia.
Mireu, des que vaig començar el curs que surto amb una nena d'una altre ciutat. Amb ella estem molt bé, i ha vingut algun cop a dinar. El problema està en que fa ja un més i mig que em relaciono amb un nen, un que estimo des de primer d'ESO (Faig 3r), que em va fer molt mal rebutjant-me abans, però ara que vaig poder refer-me, va i és ell qui em va buscar. Cap dels dos sap res de l'altre, i m'estic bé amb els dos. Suposo que té a veure amb les distàncies. El problema (entre d'altres) està en que ara m'he enamorat bojament d'un altre nen del club on vaig, (d'esport), i estem tenint algo.
Sé que no està bé, però m'agradaria que em diguéssiu algun concell de què fer.
Gràcies.
Mariona Busto

Hola kiwy22!
Portar una relació a distància no és cosa fàcil, i si no es tenen les coses clares, podem confondre els nostres sentiments amb facilitat. Has de valorar bé què és el que vols i què és el que sents per cada una de les persones implicades. Sovint aquests dubtes poden fer molt mal a l'altra persona, per això és important que reflexionis bé que vols i actuïs en conseqüència.
Començar a tenir alguna cosa amb una altra persona mentre s'està sortint amb una altra, no està bé (com molt bé dius) i pot fer patir molt a aquesta nena. Així doncs, dóna't temps per saber què sents i prendre la decisió que consideris que més et convé.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat