Genitals a la primera vegada
Sou fantastics amb awuesta seccio!
S'acosta la meva primera vegada amn la meva parella, jo l'he tocat mes d'una vegada pero quan ell intenta acostar-se a mi cap a la meva zona es com que em fa vergonya perwue nose si hauria de depilarme i em tiro enrere, hauria de fer-ho? Com els hi agrada mes? Em fa molta cosa aixo. Com hauria de depilarme sense sortir de casa, es a dir jo sola ja que soc molt timida?
Moltes gracies!
Mariona Busto

Hola liruliruliruli!
Depilar-se o no els genitals, o qualsevol altra part del cos, és una decisió personal, en cap cas obligatòria. Per tant, tu decideixes si vols depilar-te o no, i de quina manera vols fer-ho.
Com els hi agrada més? Doncs per gustos, colors! Cada persona és diferent, i per saber com li agrada a la teva parella hauràs de preguntar-li. De totes maneres, el més important és que t'agradi a tu i que et sentis còmode portant-lo com el portis.
Si finalment vols depilar-te, has de tenir present que hi ha moltes maneres per fer-ho, i que no cal que et depilis els genitals completament si no ho vols, pots "arreglar-los" tallant els pèls amb unes estisores perquè quedin més curtets, pots fer-te les engonals (les "ingles") i deixar la resta amb pèl, etc. tu decideixes! Si vols fer-ho a casa, pots fer-ho amb fulla d'afaitar (però els pèls sortiran en pocs dies i és probable que et piqui quan surtin o que apareguin granets), amb cera (aquí et recomanem que vagis a un centre d'estètica a fer-t'ho), amb cremes depilatòries (aquí has de vigilar que el producte no entri en contacte amb la vagina i que no t'irriti la pell)... com veus hi ha moltes maneres per fer-ho, però sempre recomanem assessorar-se bé en un centre d'estètica, elles són les persones especialistes en depilació, així que no tinguis vergonya!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat