Primera vegada
Hola!
M'encanta la part de resoldre dubtes! Sou genials!
Porto 8 mesos amb la meva parella, i ha sortit el tema mea d'una vegada de quan ferho i tal, soc jo la aue em tiro mes enrere perque em fa cosa, no m'he masturbat mai ni res i el que em fa mes por de tot es el mal que pot arribar a ferme perque ganes en tenim tots dos, es veritat que fa tant de mal? Si es aixi, puc evitar-ho d'alguna manera? Podrieu donar-me algun consell?
Moltissimea gracies!
Mariona Busto

Hola liruliruliruli!
En primer lloc, moltes gràcies pels teus comentaris! :)
Doncs no totes les noies experimenten mal la primera vegada que mantenen relacions sexuals amb penetració. El que està clar que t'ajudarà a que tot flueixi i vagi millor és estar ben tranquil·la i relaxada (tot i que està una mica nerviosa les primeres vegades és completament normal!), ja que t'ajudarà a que la musculatura vaginal també estigui menys tensa i més lubricada facilitant la penetració i evitant en gran part el dolor. Molt important també, que ho facis amb una persona que tinguis molta confiança, que us comuniqueu constantment i que no tingueu pressa!
Us recomanem que aneu molt a poc a poc, no cal anar directament a la penetració! Jugueu abans, coneixeu millor els vostres cossos i adapteu el ritme el que cada un de vosaltres necessiti.
Per últim, no oblideu tenir preservatius a mà i fer-los servir correctament durant tota la relació sexual!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat