El meu ex (bisexual)
Hola
El meu ex em va dir fa dies que era bisexual jo ahir estava rient-me de ell perquè fa temps que em va dir que era gay i era mentida i llavors em va fer gracia.
Ara crec que es veritats perquè avui ha parlat amb un nen de teatre i li ha preguntat si li agradava i el nen li ha dit que no.
Jo la veritat esque el trobo molt carinyos amb mi i crec que vol tornar amb mi i crec que jo també vull, però ahir em va dir que no volia tornar amb mi i em va sentar malament.
A mi no em molesta que sigui bisexual jo ho entenc. Peró trobo a faltar el seu amor i no se com dir-li que torni amb mi, la veritat esque el trobo a faltar.
Que puc fer?
Com el puc apollar perquè sigui bisexual?
Que pot ser lo que em passa, esque sempre que es gay o alguna cosa aixi el trobo a faltar i no se perquè, perquè pot ser?
Gracies a tots guapos petons.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Doncs per què no parles amb ell? Si heu sigut parella, entenem que entre vosaltres hi ha confiança. Parleu dels vostres sentiments, explica-li el que et passa i el que sents, i a veure ell en quin punt està.
Pensa que no podem forçar l'orientació sexual d'algú, el que ho defineix és de qui ens enamorem. El temps i les circumstàncies que el teu ex vagi vivint, l'ajudaran a saber de qui s'enamora.
Trobar a faltar a la persona que va ser la nostra parella és molt habitual. Reflexiona i valora si realment vols torna amb ell, o és la nostàlgia del que va ser i finalment no va sortir bé.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per confiar en nosaltres!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat