Un dubte
Bona tarda! el meu dubte es si podria fer-me les proves per saber si tinc alguna malaltia de transmissió sexual sense anar amb els meus pares, que no ho sabessin. Si es pot fer, a on? moltes gracies!!!!
Mariona Busto

Hola Subaru!
Segons l'any de naixement que ens indiques, tens 19 anys, per tant ets major d'edat i els teus pares no tenen per què assabentar-se.
Pots anar al Centre d'Atenció Primària (CAP) de la teva població i pots demanar-les gratuïtament i de manera confidencial. Dir-te també que al http://guia.barcelona.cat/detall/_97316134537.html
" target="_blank">CAP Drassanes
de Barcelona pots trobar el servei específic de ITS de la sanitat pública per a tot Catalunya (cal demanar cita prèvia).
També existeixen altres entitats on fan proves de detecció del VIH de forma ràpida (pots tenir els resultats en menys d'una hora) i també és un servei anònim i confidencial, com al http://www.centrejove.org/prova_sida.html
" target="_blank">Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat
de Barcelona (per a joves de menys de 30 anys) o el http://www.bcncheckpoint.com/
" target="_blank">BCN Checkpoint
(per nois que tenen sexe amb altres nois).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat