RESPONEU ABANS DE DIVENDRES, SIUSPLAAAUUU!
Porto un mesos que estic d'algo serio amb algú i aquest dissabte hem quedat i ho farem bla bla bla... Els dos som verges. Em pots aconsellar què hauria de fer jo? És a dir, com hauríem de començar, els passos i tal. Siusplau, digues el que faries tu, no em diguis que ja sorgirà, és més que res per agafar una idea! Gràcieees!!! (per cert, no feu pública la consulta, merci:))
Mariona Busto

Hola xoc!
En primer lloc, i molt important, portar preservatius (més d'un, per si de cas). El que et recomanaríem a partir d'aquí és anar molt a poc a poc i que aneu guiant-vos i comunicant-vos constantment. Pensa que tots dos teniu el mateix nivell d'experiència i per tant, juntament, podeu anar descobrint què us agrada, com us agrada, amb quin ritme, etc.
Doneu temps a les carícies, abraçades i petons, no aneu directament a la penetració! Prepareu bé el cos, exciteu-vos bé... no tingueu pressa! I si veieu que les coses no van com esperàveu o no ho veieu clar, no passa res, ho podeu intentar un altre dia!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat