Crec que estic embarassada!! Que puc fer?
Bones.
Jo i la meva parella estem desesperats !!
Solem fer ho sense preservatiu, tampoc prenc pastilles, sabem que ens la estem jugant, però ho intentem controlar.
fa dos setmanes vaig tindre el període, y estic a la setmana fèrtil.
Estic tenint freqüents marejos i ganes de vomitar, aquesta setmana ja vaig vomitar en un dia moltes vegades, no hem trobo gents be últimament. I fa uns dies vaig anar a pixar i al netejar me vaig veure sang, quant no tenia el període.
Tinc molta por d'estar embarassada, per que no ho voldria gents.
Si fos el cas de que ho estigui, que podria fer?
Mariona Busto

Hola Ciela!
Si no voldries gens estar embarassada... per què manteniu relacions sexuals sense cap mètode d'anticoncepció? És evident que les probabilitats que estiguis embarassada són molt altes, però fins que no arribi la primera falta de la regla i et puguis fer un test d'embaràs no podrem sortir de dubtes... Així doncs, et recomanem que esperis a veure si la regla ve, i si no, fer una prova d'embaràs per descartar-lo.
Si surt positiu i estàs embarassada, us tocarà prendre moltes decisions que no seran gens fàcils. El què fer o no fer, serà decisió vostra, però us recomanem que en cas que estiguis embarassada, o expliqueu a casa, no recomanem a ningú passar per una situació així sol.
Esperem que no estiguis embarassada i et recomanem que a partir d'ara utilitzeu algun mètode d'anticoncepció per poder gaudir de la sexualitat de forma responsable!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat