Orgasme en parella
Hola, sóc una noia de 16 anys, em masturbo desde que vaig a sisé de primaria, peró sempre ho he fet amb un pelux, amb dona molt de plaer, peró quan intento fer-ho amb la ma, no arribo m'acabo d'excitar i no arribo al orgasme.
El problema esta en que vaig estar amb un noi aquest estiu i ho vam fer i tot, jo estava super agust pero no arribava al orgasme i era fustran per part dels dos. Jo no li anava a dir que sola ho deia amb un pelux. No númes ho vam fer un cop, van ser mes cops i intentat esta peró no puc seguir aqui. Que puc fer?
Mariona Busto

Hola amma!
Et recomanem que la pròxima vegada que tingueu relacions et centris a gaudir del moment, de les carícies, dels petons, etc., i intentar no estar tan pendents de si arribes a l'orgasme o no. Recorda que l'estimulació a la zona del clítoris és la que sol ser millor per arribar a l'orgasme, poques noies arriben a l'orgasme només amb la penetració. Per tant, el que t'ha passat és més habitual del que et penses.
Vés descobrint el teu cos de mica en mica. Experimenta des de la curiositat, sense esperar res en concret i deixant que el teu cos vagi responent a l'estimulació que va rebent. Quan estigueu amb la penetració proveu d'estimular el teu clítoris, veuràs com les sensacions són diferents. Intenta imitar el que fas quan et masturbes amb el peluix (pressionar, moure't d'una determinada manera, etc.)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat