La pastilla
Bondia,
Aquest mes ja m'he pres dues pastilles "del dia de després", amb això que ho estava comentant amb unes amigues meves i m'han dit que són molt dolentes i que només ens en podem prendre tres en tota la nostra vida. És cert? Són dolentes?
Moltíssimes gràcies, bona feina!
Mariona Busto

Hola marta!
La pastilla de l'endemà és un mètode anticonceptiu d'urgència, per tant NO s'ha de prendre com un mètode anticonceptiu habitual, sinó que s'ha de prendre quan el mètode anticonceptiu habitual falla (per exemple, perquè s'ha trencat el preservatiu o ha quedat dins la vagina).
No sabem quins han estat els motius pels quals has hagut de prendre l'anticoncepció postcoital dues vegades en un mateix mes... però et recomanem que facis servir el preservatiu correctament en totes les relacions sexuals, ja que així podràs gaudir de forma responsable de la teva sexualitat protegint-te d'infeccions de transmissió sexual (ITS) i d'un embaràs no desitjat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat