ell no es corre
Hola soc una noia de 16 anys i tinc un dubte:S Jo estava amb un noi primer liant-nos, fent petting... vaig començar a fer-li una palla i despres vam passar al sexe oral i ens hi vam estar força estona i no hi havia manera, no es corria! Em pregunto si te alguna explicacio perque em vaig quedar una mica rallada, no se si es que no acabo de fer-ho be o si els hi passa a d'altres persones!
Merci per l'ajuda:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb la teva consulta ens sorgeix un dubte:
Només li va passar aquell cop o també li passa en altres ocasions? Quan es masturba ell sol ejacula o no? Segons les respostes el que et direm es diferent:
Si la resposta és que també li passa en altres ocasions i que quan es masturba sol també li passa, la resposta és que el millor que pot fer és anar a l'andròleg i fer-se una visita mèdica per descartar qualsevol cosa, o per detectar si passa quelcom i que indiqui el tractament a seguir.
Si només li va passar aquell cop i ell sol ejacula, potser aquell dia en concret estava més pendent d'altres coses, potser estava pensant si t'agradava fer-ho, si tu estaves a gust o si t'estaves avorrint i per tant no estava pendent de gaudir del què li feies. Això és una cosa que passa més sovint del que ens imaginem.
No pensis que tu ho feies malament, si no li agradava la seva responsabilitat era indicar-te, no pots pretendre endevinar el que l'altre està sentint, a més probablement li va passar el que t'he comentat abans, estaria pendent d'altres coses que no pas de sentir el què li feies i com.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL