No ens ha sortit bé
Hola, soc una noia, fa molt poc vaig intentar fer-ho amb el meu novio ja que portem molt de temps i els dos considerem que es hora de fer-ho.
Quan ho vam intentar no em va entrar, i estic preocupada perquè ho hem intentat mes d'un cop i no ens surt bé.
Hem podries ajudar a saber que ens passa? Perquè no m'entra?
MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta és una situació que sovint té a veure amb els nervis. Quan estem nervioses el nostre cos està en tensió i en conseqüència la nostre musculatura pèlvica també. La musculatura pelvià és tota la musculatura que envolta els genitals, si aquest està en tensió la vagina tindrà més tensió i la penetració serà difícil.
El proper cop feu un experiment: quan estigueu ben excitats i tu estiguis ben lubricada (si no lubriques suficient podeu utilitzar preservatiu, però tu has d'estar excitada) introdueix un dit, si pots, introdueix-ne dos, si pots agafa la seva mà i introdueix-te un dit seu (tu guia el moviment), si podeu introduïu dos dits seus. Si tot va bé i notes que la zona està relaxada i tu estàs còmode, proveu amb el penis. Poc a poc, si hi ha dolor pareu i el proper dia torneu a intentar amb aquestes mateixes pautes.
Si veieu que fa mal, que no podeu, etc. pots anar a fer una visita al ginecòleg per a que pugui detectar si tens l'himen massa gruixut o rígid, i us pugui donar indicacions de com tractar-te.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL