Orgasmes.
Ser que teniu moltes preguntees d'aquest tipus pero sousplau responeume!!soc una noia, i que es un orgasme en la masturbacio? Despres voldria saber com arribar-hi!!
Moltissimes gracies:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Preguntes en tenim moltes però aquesta és de les més complicades de contestar.
Cada persona viu l'orgasme a la seva manera, cada persona té sensacions diferents.
La descripció segons el diccionari és "Culminació o clímax de l'excitació sexual a les zones erotògenes i genitals".
Ara bé, podríem dir que tenim dues formes de descriure l'orgasme, una més física i una més experiencial: la part més física es desencadena quan una persona rep determinats estímuls sexuals, que arriben al cervell i a la medul·la, s’alliberen una sèrie d’hormones i altres substàncies químiques. Aleshores venen les emocions i els sentiments que experimentem durant l’orgasme, i aquesta és la part més experiencial i cada persona ho viu de forma diferent.
Com arribar-hi? Per a poder arribar a l'orgasme cal que coneguis bé els teus genitals, on està el clítoris, com són els teus llavis, etc i a partir d'aquí poc a poc anar provant com t'agrada acaronar, sentir i provar. Aniràs sentint plaer fins que un dia sentis l'orgasme, el coneixeràs i aquest serà el teu.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL