Què pot ser?
La setmana passada ho vaig fer amb el meu novio i segons una foto sobre el cicle menstrual, era l'últim dia en el qual tindria dies fèrtils. Com vaig explicar a una altra consulta, que per cert, no vau contestar i segueixo amb el dubte (El títol era "Ejaculació"), perquè el meu novio ejaculés més ràpid, ho feiem sense condó i llavors per "rematar" el posàvem. Total, que tinc por que el líquid pre-seminal hagi entrat, no va entrar semen ja que no es va correr pas. El problema ve quan ahir vaig tacar les calces de sang i clarament vaig pensar que era la regla però avui no he tingut absolurament res de sang. No he tacat ni el tampó ni les calces. Vaig buscar sintomes del embaràs i un d'ells era aquest, que baixava sang i feia pensar a la persona que li venia la regla... Ademés, que a mi m'hauria de venir d'aqui 10 dies, no ahir... Per cert, abans d'aqueta tacada de sang, em baixava un fluix de color café molt fosc... Què pot significar? O què pot estar passant? Ajuda, siusplau.
Cristina Albó

Hola darks123456,
Hem buscat i no veiem cap consulta sobre "Ejaculació" feta per un usuari anomenat com tu "darks123456", contestem absolutament totes les consultes, per això ens sorprèn que si la vas fer no hagis rebut resposta. En tot cas, ens sap greu que no la rebessis, encara que sigui per un error tècnic!
Pel que fa a la consulta que ens fas, no sabem què pot ser aquest sagnat i aquest flux marró, podrien ser moltes coses:
• Pot ser un sagnat per implantació,
• Pot ser que la regla estigui a punt de venir-te,
• Pot ser que sigui l'ovulació.
De totes maneres
si la regla no acaba de baixar-te, quan faci 7 dies del dia que
t'hauria d'haver vingut, fes-te un test d'embaràs, així podreu sortir de
dubtes i prendre les decisions que hàgiu de prendre.
Aprofitem
l'ocasió per a confirmar-te que encara que ejaculi fora la vagina o amb
el preservatiu, si teniu relacions sexuals amb penetració sense
preservatiu, esteu mantenint relacions sexuals de risc i no estareu
prevenint ni les Infeccions de Transmissió Sexual, ni l'embaràs no
desitjat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat