Ajuda siusplau!!!!!
Hola, sóc una noia de 17 anys, i estic molt preocupada per a un motiu.
He tingut relacions sexuals amb tres nois diferents, dos dels quals eren més grans que jo i l'altre que és la meva actual parella té la meva edat. Tinc un problema molt gran i, es que amb cap d'aquests tres nois he arribat a l'orgasme i nose perqué, se que no he arribat perquè avans de perdre la virginitat em masturbava de una manera una mica extranya que no és fent-me dits, i per això se que no he arribat i el que és.
Estic desesperada, no aconsegueixo disfrutar gaire quan tinc relacions per aquest problema, nose com he de fer per poguer arribar amb la meva parella. Ell no ho sap i fingeixo tenir l'orgasme perquè no vui que es senti malament ni que pensi que no ho fa bé, però esque jo tampoc se com fer perquè tinguen relacions o quan ell em masturvi pugui arribar a l'orgasme. Realment estic desesperada perqué per poguer disfrutar m'he de masturbar que és en el clitoris amb una vibració allà. No vui tenir que recòrrer a això tinguent parella m'agradaria poguer disfrutar-ho i si més endavant tinc un altre parella tambe poguer arribar i saber com fer-ho.
Ajuda siusplau estic MOLT desesperada!!!!
Cristina Albó

HolaAnònim,
És completament normal que amb la penetració no sentis molt de plaer,
la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones
no sentim plaer amb la penetració. Com hem explicat en moltes altres
consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina, al clítoris i al seu voltant, no dins.
Per a tenir plaer durant les
relacions sexuals no esperis sentir-lo només amb la penetració, ensenya
la teva parella com et masturbes tu, i de quina forma obtens tu plaer,
acarona el clítoris mentre hi ha penetració, que l'acaroni ell, etc... jugueu amb la masturbació, amb l'estimulació oral, etc...
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Esperem que això t'ajudi!
Gràcies per la confiança en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat