Importància de la virginitat
Fa temps vaig estar sortint amb un noi i feiem petting i eso. Un cop vam intentar la penetració pero jo no estava gaire lubricada i em feia mal aixi que al final no vam poder
Despres d'un temps vam tallar i ara sento com si la virginitat no fos ni la meitat d'important
Es un error o es nomes una altra manera de pensar?
Fa temps que em mas turbo pero mai arribo al orgasme. Ho he intentat tot, m'estic un munt de temps, amb el coixí ,fent pressió amb les cames, amb la dutxa...pero no hi ha manera. Un dia que estava amb el meu novio em va començar a fregar els mugrons i em vaig sentir super be i al final estava com mes relaxada. No se si va ser un orgasme.
Tinc por de ser fregida o algo :/
Tampoc em puc tocar el clítoris directament perque em molesta molt i no es gens agradable, m'he de tocar per damunt dels llavis.
Es normal??
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La pregunta que ens sorgeix és, de moment mai has sentit un orgasme però sents plaer? t'agrada? si la resposta és "sí", no ets frígida, no pateixis. Si la resposta és "no" tranquil·la només cal que et coneguis més.
Comentes que t'has masturbat amb coixins, pressionant les cames, amb la dutxa i que quan estimules clítoris directament et molesta. El que podries provar és estimular clítoris amb algun lubricant de base aquosa i amb la teva mà, per sentir el tacte i la pressió que fas. Ara bé, tingues en compte que el clítoris és molt especial: al principi si l'estimules directament molesta i pot ser desagradable, acarona el voltant del clítoris fent moviment circular, sense tocar directe, potser vas notant que t'excites cada cop més aleshores el clítoris sí que acceptarà una estimulació més directe però potser més intermitent, i un cop has arribat a l'orgasme també molestarà una estimulació directe.
Pensa que el clítoris té mooooltes terminacions nervioses i per tant és moooooolt sensible. Tracta'l amb carinyo i coneix-lo bé, segurament si segueixes aquests dos passos et podrà donar moltes alegries.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat