Amor
Mireu és que aquest estiu m'he "liat" i des de aquell dia no hi he tornat. No ho sé si m'agraden les noies, ni si els nois... Jo crec que m'agraden els nois, que és lo més segur però hi tinc molta dificultat. A part, de que sóc bastant lletja i només van derrere meu lletjos i pringats que no em cauen bé,
Cristina Albó

Hola Maribel,
Per què dius que ets "lletja"? I per què jutges als nois a qui agrades de "lletjos" i "pringats"?
Parlem només de físic o les persones som quelcom més? A tu t'agrada que
només et jutgin per un físic o ets alguna cosa més? Simpàtica?
Intel·ligent? Bona persona? Bona amiga? Bona filla, germana? O això no
ens defineix?
Hem de començar a canviar aquesta visió tan superficial que tenim de nosaltres mateixes i de les persones del nostre voltant.
Pel que fa als teus dubtes sobre l'orientació sexual, necessitaràs temps per a definir-ho, ja que l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, no amb qui ens liem... per tant, calma. A poc a poc aniràs definint-te!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat