Comunicaro
Holaa! Medeixo 1,74 i pessu 63 quilos. Odio el meu cos. M'agradaria aprimar-me una mica per l'estiu i axi... Com puc dilsi als meus pares? Es que fa cosa... Faig esport, menju de tot, etc. Pero no hi ha manera! Siusplau, ajuda.. I no hem dieu el tipic: que estic be! Perque es mentida..
Anonim eh pix
Sara Bujalance

Hola! T'he de dir que estàs bé perquè és la veritat! El teu pes és correcte per la teva alçada, per tant no cal que aprimis! Que tu no et vegis bé no vol dir que no estiguis bé! La solució al teu problema no està en aprimar, perquè no ho necessites, sinó que la solució al teu problema és que siguis capaç de veure't com ets realment. Fins que no sigui així no et sentiràs bé. El millor que pots fer és parlar amb els pares sobre això, ells t'ajudaran a fer una dieta equilibrada per mantenir-te bé de pes i t'ajudaran també a sentir-te millor per dins, amb tu mateixa, que és el realment important. Sé que pot ser una mica difícil parlar amb els pares sobre aquests temes, però ja veuràs que un cop comences a parlar et resulta més fàcil. De totes maneres, si et fa molta cosa dir-los cara a cara el que et passa, pots provar d'escriure'ls una carta a on expliquis la teva preocupació, així només l'hauran de llegir. Molts petons!!