Vaig pillar al meu pare mirant porno
Hola!
Tinc un dubte que m'està matant per que no se que fer. Os explico la història.
Jo estava a casa meva i havia d'anar buscar una cosa a la habitació de dalt que és on està l'ordinador que fa servir el meu pare. Vaig pujar les escales i com que no hem va sentir, vaig veure com a la pantalla tenia imatges de pàgines porno. Vaig fer una mica de soroll per que realment no sabia que fer en aquella situació tant estranya. Dons quan es va girar a mirar-me, va tancar la pantalla super ràpid perquè no pugues veure res i em va preguntar que què feia jo allà amb una veu com si tingues por. Jo no li vaig dir res de que havia vist com mirava pàgines porno, però es que ara no el puc mirar amb la mateixa cara.
El dia següent vaig pujar a l'ordinador per mirar l'historial i vaig veure que feia temps que estava consultant aquelles pàgines.
Se que ell també té la seva vida privada, però no se, s'hem fa estrany.
I es que ara no se que fer, si dir-li que el vaig pillar mirant porno, si deixar el tema enrere o si dir-li algo a me mare.
Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola anònim,
La situació devia ser i deu ser molt incòmode, però
pensa que el teu pare i la teva mare també tenen vida sexual i també
tenen fantasies i juguen en l'àmbit íntim i sexual.
Si tu t'has de sentir més tranquil, i tens confiança
amb el teu pare, podries parlar amb ell i dir-li que vas veure això i
que et sents incòmode amb aquesta situació. Parla amb total sinceritat.
Possiblement per ell tampoc serà ni devia ser una situació agradable,
per tant, valora si vols parlar-ho amb ell o no, la decisió depèn de tu.
La confiança, la comunicació i fer que aquestes situacions no siguin tabú és educació sexual i salut sexual.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat