QUE FAAIG??
Mira, tinc 13 anys i d'aqui poc en faré 14. Peso uns 48 quilos i medeixo 1, 60 aproximadament, però desde fa temps que no em sento a gust amb el meu cos. Faig esport dos dia a la setmana, i un dia de Educació Física 2 hores per la tarda, menjo de tot i equilibradament. Tot i aixi em sento gorda, i esque jo crec que realmentt ho estic. La meva panxa es com sin no m'agués canviat, no m'agrada gens pero gens. Putser tu em diràs que no ho estic, però si t'envies una foto sabries com estic, no magradaaaaaa. I estic tot el rato capficada amb aixooo:( siusplaaaaaaaauu ajudaaaamm:( que faig???
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. És impossible que estiguis grassa perquè el teu pes és correcte per la teva alçada, estàs bé! No necessites aprimar res! A més, tot el que s'ha de fer per mantenir un pes correcte ja ho estàs fent: menjar equilibradament i fer esport. Crec que la preocupació que tens respecte al físic té a veure, més aviat, amb coses relacionades amb l'autoestima. Quan tenim l'autoestima una mica tocada acostumem a "culpar" el nostre cos. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa a l'autoestima i el cos, degut a tots els canvis que es donen, parla amb algun adult de confiança, com que ja ha passat per l'adolescència pot ajudar-te a sentir-te millor. Molts petons!!