La meva millor amiga esta enamorada de un famos ... no se com ajudar-la
Hola bona nit la meva millor amiga esta enamorada.. ens diem mongolas pq som mol tontas pero jo me la estimo ,es el meu tot... fa temps em va dir que estava enamorada de un famos: el Jacob Sartorius . Jo al principi pensaba que era una cosa de uns dies com ens ha passat a totes pero no els dies passen i ella segueix igual m'ha dit que esta trista perque sap que el seu somni no passara pero jo crec que si i per mes que ho digui no em fa cas.... com puc ajudar-la?
Cristina Albó

Hola a_m_04,
La veritat és que teniu una relació molt bonica, tu i la teva amiga, realment valoreu-vos molt, ja que no és fàcil trobar amistats de veritat. Diu molt de tu que et preocupis tant per ella, La veritat és que enamorar-se d'una persona famosa pot ser habitual.
Però també et direm que no es tracta d'un amor real, sinó d'un amor
platònic
. Per estar enamorat de veritat, has de conèixer realment la
persona i, sobretot, sentir-te a gust quan estàs amb ella.
Quan ens "enamorem" d'un famós, podem creure que ho sabem tot d'aquesta
persona, però hem de tenir en compte que es tracta d'un personatge i que
ell no sap ni que existim. Així que potser la teva amiga, haurà de començar a relativitzar aquesta atracció si és cert que comença a patir més del compte.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat