ajuda urgsntissima
hola bones, no em surt semen quan em masturbo. soc un noi que la tinc extramedament curta i ara que m'estan començant a sortir pel no s'em veura. que puc fer? ajuuuudaaaa urgeeeent s
Mariona Busto

Hola chebroliño!
No sabem quina edat tens, per tant tampoc podem valorar si està dins la normalitat que encara no tinguis semen. Per altra banda, ens expliques que la tens extremadament curta, i no sabem que significa per tu tenir-la tan petita... es considera que un penis és petit quan fa menys de 8 centímetres en erecció. No sabem quina mida fa el teu penis, però el més important és que et sentis còmode amb el teu cos i que l'estimis tal com és!
Si et preocupa molt el tema de la mida i que no et surti semen, sempre recomanem una visita amb el metge perquè pugui valorar si tot està dins la normalitat per la teva edat i moment de desenvolupament!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat