Tinc por del que opinarà ella de mi!
Hola,
sóc un noi el qual te parella i ja em parlat de mantenir relacions sexuals i tal, però la qüestió és que tinc por del que ella opinarà sobre el meu membre ja que te un tamany més haviat petit... i doncs no se que fer tinc perquè no se el que em dirà quan mel vegi... m'agradaria saber que hauria de fer?
Gràcies!
Mariona Busto

Hola AAnonim!
Ens expliques que el teu membre té una mida més aviat petita... però no sabem que vol dir petit per tu. Es considera que un penis és petit quan fa menys de 8 centrímetres en erecció. No sabem quina mida fa el teu penis, però tingues en compte que per tenir bones relacions sexuals és millor un penis de mida no gaire gran que no pas un penis molt gran, ja que pot provocar més d'un malestar.
Recorda que la confiança i la comunicació amb la parella són fonamentals. Per tant, no t'has d'avergonyir del teu cos, i tampoc del teu penis, que et sentis còmode amb tot el teu cos i aprenguis a estimar-te tal com ets! Veuràs que si et mostres segur i tens confiança amb la persona que estàs compartint un moment tan íntim, tot anirà bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat