Sóc nova amb això de ser lesbiana...
Porto donant-li voltes uns mesos, però en realitat sempre ho he sigut, suposo.
Les meves "fantasies sexuals" són amb ties, i és més, quan vaig pel carrer ja no em fixo amb el típic noi guapo ni res, i tampoc m'afecta no sortir amb cap noi, ni ganes, la veritat...
Feia molt temps que no m'enamorava d'un noi i jo vaig pensar que raro, no? (Sent jo una d'aquelles persones que s'enamoren molt fàcilment). Però al cap d'un temps em vaig adonar que estava enamorada d'una "amiga"...al principi no m'ho creia ni jo xd, pensava que només seria carinyo, però no, em posava nerviosa quan parlàvem o quan em tocava i quan parlava amb ella no podia apartar els meus ulls dels seus llavis, em moria per besarla; moro per besar-la... I jo, tan perfecta com sempre no tinc altra cosa que fer que actuar borde, pensant que així se'm pasará això que sento per ella. Però és que ja porto així bastant de temps i vull fer-te aquestes preguntes; com puc saber si l'agrado? (ella és bisexual). I com puc fer per a que s'adoni que sóc lesbiana, ja que encara no ho sap casi ningú, però sense anar directa, quines indirectes li dic per a que s'adoni?
Mil gràcies!
Mariona Busto

Hola yourgirl!
Doncs és complicat que s'adoni que ets lesbiana si no ets tu qui li diu. Pensa que vivim en un món heteronormatiu, això vol dir que donem per fet que tothom és heterosexual (fins que no es demostra el contrari). Els estereotips sobre com són o han de ser les lesbianes són mites i falses creences. Per tant, la manera perquè sàpiga que també t'agraden i t'enamores de noies, és dient-li tu o bé algú altre.
Si ho vols, també pots llançar-li alguna indirecta, tu millor que ningú saps quines li pots llançar perquè saps quin tipus de relació teniu i fins a on podeu "jugar".
Per últim, recorda que per saber si li agradem a algú, li hem de preguntar, però com això sol ser difícil al començament, fixa't en el seu comportament amb tu, hi ha alguna cosa que et pugui fer intuir que ella sent alguna cosa per tu? Com et tracta i es comporta amb tu? Alguna amiga seva podria donar-te un cop de mà per sortir de dubtes?
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat