Sexe Oral
Holaaaa! Tinc una pregunta que des de fa temps em faig, i es que no se que vol dir sexe oral. Tothom en parla, i jo no tinc ni idea. Crec que esta relacionat amb la boca i els organs sexuals oi? Siusplau aclariume el dubte:)
Petoons.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Efectivament tal i com molt bé dius el sexe oral té a veure amb la boca i els òrgans sexuals, amb els genitals, concretament. El sexe oral consisteix en estimular els genitals de la parella amb la llengua, amb la boca.
A l’entrar en contacte dues mucoses (la genital i la bucal), si es fa sense preservatiu o sense barrera de làtex hi ha risc d'Infecció de Transmissió Sexual. Per aquest motiu sempre s'ha d’utilitzar preservatiu en el cas dels nois i barrera de làtex en el cas de les noies. Recordeu que el preservatiu no només serveix per a prevenir l’embaràs sinó que també ens protegeix de les Infeccions de Transmissió Sexual.
Segurament hi haurà més adolescents amb la mateixa pregunta, ens encanta que consulteu al consultori!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL