Masturbació
Tinc uns dubtes.
L'himen en les noies quan et masturbes es pot tocar? Está en la part interior de la vagina o més a l'exterior? Es que fa poc que m'he començat a tocar i m'entren només dos dits. Però quan els fico, entre mitg dels dos dits hi ha com un filament i nose si és això l'himen. És pot trencar amb la masturbació? Si només em caben dos dits, quan fagi l'acte sexual no m'entrarà, o depén de si estic més excitada la vagina es dilata i es fa més gran. Això podria ser? Sé que la majoria de les noies només tenen plaer en el clítoris pero jo quan em fico els dits per la vagina hi ha un punt on sento plaer. Això significa que sóc una de les poques noies que te plaer amb penetració? Ja em vaig posar un mirall per veure com son les parts però segueixo tenint aquests dubtes.
Sé que son uns quants i una mica raros però us agrairia que em responguessiu ja que estic començant i és nou per a mi!
Gràciees!!
Mariona Busto

Hola Anònima!
L'himen és una membrana que fa de capa protectora i que es troba dins de la vagina, just passada l'entrada de la vagina, en el seu interior. La funció de l'himen és cobrir i protegir la vagina. Hi ha diferents tipus d'himen: rígids, perforats, més flexibles, etc. L'himen pot trencar-se per diferents motius: fent esport, rebent un cop a la zona genital, posant-se un tampó o un dit, etc. i evidentment amb la primera relació sexual amb penetració. Quan l'himen es trenca sagna.
Que només t'entrin dos dits, no significa que no pugui entrar el penis de la teva parella. Estigues tranquil·la perquè la vagina, quan està excitada i relaxada pot dilatar-se molt facilitant l'entrada del penis sense problemes.
Que experimentis plaer en introduir els dits dins la teva vagina és fantàstic! Cada noia ha d'anar descobrint què li agrada més, quines zones són les més sensibles, quines li provoquen plaer, etc.
Esperem haver respost els teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat