Sexe Preservatiu
Hola
El meu ex i jo avui em estat parlat de lo que faríem a questa tarda a casa meva, el cas esque em quedat amb que faríem sexe però al final no em quedat perquè la seva mare no li ha deixat.
Em quedat per fer-ho al Dilluns jo tinc ganes i ell també però tinc por a la hora de fer-ho, perquè he mirant un vídeo sobre com posar un preservatiu i diuen que si el preservatiu es queda a dins del cos de la dona es com fer-ho com si no hi hages preservatiu i aixo ma fet tirar enrere perquè ell te el penis molt petit.
Aixo es veritat?
Tinc por de que pugui passar ajuda siusplau.
Com puc saber si estic preparada per fer-ho o no?
AJUDA URGENT.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Sí que és veritat que si el preservatiu queda dins la teva vagina, el mètode anticonceptiu perd eficàcia, i per tant, s'hauria de prendre l'anticoncepció d'emergència perquè hi hauria risc d'embaràs. Per aquest motiu és important que col·loqueu bé el preservatiu i que vigileu durant la relació sexual que no es bellugui i que estigui ben posat.
En el següent enllaç podràs veure com posar un condó: http://www.adolescents.cat/noticia/10092/cal/posar/condo
">
Per saber si estàs preparada o no per fer-ho, és important que no tinguis dubtes (que els hagis resolt tots abans), que ho facis amb una persona que tinguis confiança, que pugueu anar al ritme que necessiteu i que la comunicació sigui constant. Recorda que per mantenir relacions sexuals cal maduresa i molta responsabilitat, per tant no cal córrer i saber trobar el moment i la persona adequada.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat