Enamorada i masturbació..
Hola, m'agrada molt el consultori!😘
Tinc 12 anys a punt de fer 13 i estic enamorada d'un nen de la meva classe❤ Crec k a ell tambe li agrado pero no ho ser del cert, el cas es que com puc saber si li agrado?, com puc fer k s'em noti una mica k m'agrada?
Una altra pregunta, és que si es perillos o pot passar algu si em masturbo sense k m'agi vingut la regla? (Ja fa una setmana k ho faig) Tambe que com li puc dir a la meva mare k vull portar salvaslip per no tacar les calces! (Ja k em surt molt fluix)
Molteees graaaacies. Mencanta la feinaaa k feeeu!😍😍
Mariona Busto

Hola Anonim44!
Ens alegra llegir que t'agrada molt el Consultori :)
Doncs com saps, l'única manera que tenim per saber cent per cent segur si li agradem a algú, és preguntant-li directament. Sabem que això és difícil de preguntar, i més si no hi ha molta confiança, per tant podem buscar altres maneres per anar esbrinant si li agrada algú. Per exemple, podries preguntar-li a algun amic/a seu, potser pot donar-te alguna pista de si hi ha algú que li faci gràcia. També pots observar com es comporta, si veus que té una especial afinitat amb algú, etc.
Si vols que se't noti una mica que t'agrada pots llançar-li alguna indirecta, a veure com reacciona. El més important és que siguis natural i que et mostris tal com ets, sense intentar ser qui no ets. Intenta que la vostra relació d'amistat sigui més forta, recorda que iniciar una relació amb una bona amistat és sempre un bon començament!
Pel que fa a la segona pregunta, pots estar tranquil·la perquè no pot passar res si et masturbes i encara no t'ha vingut la regla.
Per últim, la teva mare també ha estat adolescent com tu, i segur que ha tingut també dubtes i aspectes que no ha sabut gestionar. Per tant, si vols dir-li a la teva mare que vols portar salvaslip, fes-ho, de forma natural explica-li el que et passa, segur que t'entén i pot assessorar-te per trobar la millor opció. Recorda que tenir més flux vaginal a l'adolescència és completament normal!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat