El noi que magrada esta de "lio" amb la meva millor amiga
A veure, ho explico tot: fa un par de mesos, la meva amiga y jo vam veure a un noi que em va enamorar a la primera,mes tard,vam coneixerlo gracies a uns amics i vam començar a parlar,ell parlava molt amb la meva amiga, i jo intentava no quedarme enrere, pero al final ells dos van acabar liantse tot sabent que em molava. No estic enfadada ni res, pero crec que encara em mola(aixo si que no ho sap), pero em dona rabia perque a part de que es van liar, ara ell no ens parla i s'ha interesat en una nena que coneixo. no se que fer, perque intento que no em molesti, i oblidarme pero no puc. A mes a mes, per si no fos poc, ell es major d'edat, osigui que ens portem 4 anys. No se que fer, si intentar oblidarme o intentar que es fixi en mi, pq el mes frustrant es que em arribat a ser amics, i em preocup per si em veu com una mes.
Aconselleumeee
Gracies!
Cristina Albó

Hola aconselleume,
Pel
que ens expliques dona la sensació que tu sents molt per aquest noi,
sembla que t'agrada de veritat. Però sembla que ell no està molt per
tenir relacions llargues i amb el que ens transmets que tu sents per
ell, no sabem si podries tenir només un rotllo amb ell i ser una més,
sembla que t'agradaria ser alguna cosa més, significar quelcom més per
ell. Per tant, partint d'aquesta base, podria ser perillós si tinguéssiu alguna història, almenys en aquest moment, ja que possiblement ho passaries malament. No busqueu el mateix, o això ens sembla...
Oblidar-lo no el podràs oblidar, però sí que podràs fer que això que sents tan fort es vagi diluint a poc a poc. Dedica temps a aquelles coses que t'agraden, a passar temps amb els teus amics i amigues, i planifica el teu futur!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat